Naam: Mydesignglas-whiteboards.nl / MDG Whiteboards
E-mail: support@designglas.eu
Telefoon: +31(0)592-863802
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Mail of bel ons direct en wij proberen dit zo snel mogelijk met u op te lossen.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klanten met een klacht kunnen deze kenbaar maken via onze contactpagina. U kunt kiezen uit diverse communicatiekanalen om met ons in contact te treden. Wij garanderen dat we binnen één werkdag na ontvangst van uw klacht contact met u opnemen. Vervolgens zetten wij ons volledig in om in samenwerking met u tot een passende oplossing te komen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@designglas.eu. Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Bij het indienen van een klacht ontvangen wij persoonlijke gegevens. Wij hanteren dezelfde zorgvuldigheid en privacybescherming als bij al onze andere diensten in overeenstemming met onze privacyverklaring.
Dit klachten- en geschillenbeleid is voor het laatst bijgewerkt op 03-07-2024.